آموزش گریم و میکاپ
شاید بتوان گفت که یکی از گسترده ‌ترین رشته های آرایشی و آرایشگری زنانه آموزش گریم و میکاپ است. زیرا افراد باید بیش از همه روی علم آرایشگری تمرکز داشته باشند. معمولاً آموزشگاه‌ های مختلف آموزش گریم و میکاپ را در سه مرحله ارائه می‌ دهند که مرحله اول مربوط به آموزش‌های پاکسازی پوست صورت؛ یعنی آرایشگر آموزش می بیند که چگونه باید پوست ‌های مختلف را بازسازی کند و آن را به بهترین شکل ممکن برای میکاپ آماده کند این کار بیش از حد روی نتیجه نهایی میکاپ تاثیر خواهد داشت.
آموزش پاکسازی پوست در هنرآموزان

آموزش پاکسازی پوست امروزه یکی از بهترین آموزش هایی است که می تواند در بین لاین های آرایشی برای شما کسب درآمد کند. به منظور آشنایی با شرایط درست گذراندن آموزش پاکسازی پوست در یک آموزشگاه آرایشگری با ما همراه باشید. در آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان ، مبحث پاکسازی پوست زیر نظر خانم مهناز محمدی مدرس رسمی سازمان فنی و حرفه ای تهران برگزار شده و در این دوره تمامی مباحث مربوط به پاکسازی پوست و آموزش کلیه دستگاه ها به همراه معرفی مواد آرایشی مرغوب مورد تدریس قرار خواهد گرفت.
دوره آموزش اپیلاسیون
اپیلاسیون هم یکی از رشته آموزشی ‌های پرطرفدار آرایشگری است که بسیاری از افراد مایل هستند آن را یاد بگیرند. زیرا خانم های زیادی هستند که دوست دارند برای اپیلاسیون به سالن‌های آرایشی مراجعه کند. در دوره اموزش اپیلاسیون به افراد آموزش داده می‌شود که چگونه موهای زائد را به بهترین شکل ممکن از روی بدن افراد بردارند. آن ها باید به گونه‌ای آموزش می‌بینند که نه تنها بتوانند موهای ضخیم را از روی پوست پاکسازی کنند، بلکه موهای نازک و کرکی را هم بردارند و پوست کاملاً یکدستی را عاری از هرگونه موی زائد برای افراد ایجاد کنند که نسبت به روش‌های دیگر زدودن مو دارای مزیت‌های زیادی است.
beauty Salon
Published:

beauty Salon

Published:

Creative Fields